Klantenservice

Klantenservice

De Klare Lijn realiseert unieke interieurs waarin je lekkerder leeft. In onze winkels en op onze site vind je de mooiste meubels, verlichting en accessoires. En we helpen je graag met persoonlijk advies bij de inrichting van je woning of werkplek.

Wij zijn van dinsdag tot en met zaterdag bereikbaar via (+31) 071 514 6873 of info@deklarelijn.nl voor alle (design)vragen.

Levertijd

Wij proberen een product altijd zo snel mogelijk af te leveren. Is in de overeenkomst geen levertijd afgesproken, dan geldt een vaste levertijd van 30 dagen.

Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle artikelen snel te leveren, bijvoorbeeld wanneer wij deze niet op voorraad hebben of wanneer een artikel speciaal voor u op maat gemaakt wordt. Deze artikelen worden eerst besteld bij onze toeleveranciers en worden na levering in ons magazijn zo spoedig mogelijk bij u geleverd. De exacte levertijd hangt af van de leverancier en het door u bestelde artikel. De indicatieve levertijden staan vermeld bij de artikelen in onze webshop.

 

Bezorg- en montagedienst

Orders boven een bedrag van €500,- zullen gratis binnen Nederland worden verzonden, met uitzondering van de Waddeneilanden. 
Kleine(re) items worden via PostNL verzonden voor €7,50 - €11,00.

Montage is géén standaard optie. Uiteraard helpen wij graag, en meestal gratis bij het monteren van specifieke artikelen. Je nieuwe product wordt op zijn plek geplaatst, gesteld en vervolgens nemen wij de verpakking weer mee. Dit zullen wij met u bespreken bij het maken van een bezorgafspraak.    

Verlichting wordt niet door ons geïnstalleerd omdat wij hier niet bevoegd voor zijn. Wij raden je aan een gecertificeerd elektricien in te schakelen bij de installatie.

Zelf ophalen

Liever de bestelling ophalen in onze winkel aan de Nieuwe Rijn 61 in Leiden? Dit kan tijdens het bestelproces worden aangeven. Wij brengen je vervolgens op de hoogte wanneer de bestelling gereed is om af te halen (di t/m za van 10.00 - 17.00).

Retourneren

Je hebt een bedenktijd van 15 dagen. Pak tijdens de bedenktijd het product uit voor zover dit nodig is om de kenmerken van het product te inspecteren. Je mag een product dus inspecteren net zoals je dat in de winkel zou mogen doen. Ga je verder, dan komt waardevermindering van het product voor jouw rekening.
De bedenktijd van 15 dagen gaat in op het moment dat je het product hebt ontvangen. Gedurende deze bedenktijd kun je melding maken dat je het product wilt terugsturen. Dit kan gemakkelijk door een e-mail te sturen naar info@deklarelijn.nl, waarin je je ordernummer, voor- en achternaam en adres vermeldt. Je mag ook het volgende modelformulier [link] invullen en naar ons opsturen. Vanaf het meldings moment heb je dan nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Het product moet dan worden teruggestuurd met alle geleverde toebehoren, zoveel mogelijk in originele staat en verpakking.
De kosten voor het terugsturen zijn in principe voor jouw rekening.
Heb je een product besteld dat is bezorgd door De Klare Lijn en niet door een koeriersdienst? In dat geval moet je een afspraak maken om het product door ons op te laten halen. Er worden hiervoor ophaalkosten in rekening gebracht.